Powered By Blogger

Jumaat, 28 Oktober 2011

~28 oktober 2011 Jumaat~

sudah berape lama aku tak menulis dlm blog nie....hehehehe rasa nye tidak lah sebok sgt pun cume terlupa sejenak dgn blog nie..hehehehe
minggu lepas dkt 1mggu juga aku langsung tak sebok sbb bos aku pergi ke Australia...hehehe seronok bebeno lah aku... tp yg tak best nye ade plak yg mengambil kesempatan pandai2 bagi arahan mengalahkan bos aku lak...  yg best nye aku bg dia gelaran "lady Bok"..hehehehhe ape sahaja kerja yg dia suruh buat sume nk segera sdgkan bos kan xde.. siape lah yg nk menanda tangani surat dan nota minta...:-) entah ape2 entah.... 2 la salah 1 sebab kenape aku panggil dia "lady Bok"hehehehhe aku nk balik dulu la... lg pun ari nie ari jumaat takot lewat2 jln jem pulak...huhuhu pedih lah kaki aku nti...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan